понедељак, 06. март 2017.

Omiljeni tečni puderi za mešovitu / masnu kožu (drogerijski rang)



Tečni puderi su moja opsesija. Uvek u svojoj kolekciji imam nekoliko različitih i obožavam da isprobavam nove. Rešila sam da vam u današnjem postu predstavim pudere koji su mi trenutno omiljeni. Sva tri su odlična opcija za masnu i mešovitu kožu, postojani su, daju lep izgled koži, nisu preteški na licu i razlikuju se po finišu. I koristim ih baš u zavisnosti od toga kakav finiš želim.

Pre svega želim da napomenem da imam kombinovanu kožu. Moja t zona je masnija, dok je ostatak lica normalan i ponekada suv u viličnom delu. Deo lica u području vilice mi je problematičan, i tu ponekad dobijam hormonske bubuljice koje tretiram kremama koje isušuju kožu. Kod pudera mi je bitno da drži t zonu pod kontrolom, da ne stvara bubuljice i da na koži deluje što prirodnije. Kada je u pitanju prekrivenost, preferiram srednju.


Revlon Color Stay za kombinovanu i masnu kožu

Prvo ću vam predstaviti puder koji je najduže u mojoj kolekciji, a to je čuveni Revlon Color Stay za masnu i kombinovanu kožu. Ovaj puder sam koristila pre mnogo godina, kada je formula bila malo drugačija (bio je odličan ali je sa njim moralo brzo da se radi jer se jako brzo sušio), i sada kada je formula izmenjena, ali podjednako dobra.
Nije previše gust i vrlo lako i lepo se nanosi. Može se nanositi prstima, beauty blenderom, četkom, i na koji god način da se nanosi daje lep izgled koži. Može se nadograditi i dati jako dobru prekrivenost. Ipak ako nanosite više slojeva, može se desiti da bude malo teži na licu. Ja ga najčešće nanosim ovalnom Swoon četkom i na taj način dobijam srednju prekrivenost koja se može nadograditi, što ja ipak ne radim jer ne volim da je puder previše primetan na koži. Kada krene da se suši na licu ne dobijam potpuno mat završnicu, već je ten vrlo blago matiran. Po želji ga možete dodatno matirati puderom u kamenu ili prahu. Tokom dana ne oksidira, ne osećam ga previše na licu, ten ne izgleda fake, tj.neprirodno već vrlo prirodno i lepo. Jako sam zadovoljna kako i koliko drži t zonu pod kontrolom. Nekada nemam potrebe tokom celog dana da ga matiram, jer iako malo prosijam to ne deluje previše masno i neuredno. Ima jako lep izbor nijansi, i zaista mogu reći da se boja lepo stapa sa kožom, iako nekada ne pogodim savršeno nijansu. Nije mi za svaki dan, pa ga najčešće koristim za večernje izlaske i specijalne prilike.

Ono što bih mogla zameriti ovom puderu jeste da se nešto teže skida sa lica. Ako ga ne skinete dobro može se desiti da začepi neku poru i da se pojavi bubuljica. Jako je bitno dobro očistiti lice kada ga skidate. Zbog ovoga ga ne koristim svakodnevno, jer mi je nekada mučno da 15min trljam lice, ali ne mogu osporiti da je po svim ostalim kriterijumima definitivno jedan od najlepših pudera u ovom cenovnom rangu.

Gde kupiti? Lilly drogerie, Parmimerije Mauricius 
Cena: oko 1500din.
Količina: 30ml

Loreal Infallible 24h-Matte

Ovaj puder me je kupio na prvo korišćenje. Formula je nešto tečnija sa srednjim do jakim prekrivanjem. Ten izgleda predivno, izjednačeno, i što je jako bitno za masnu kožu, t zonu savršeno drži pod kontrolom. Ipak, suve delove će dodatno izraziti, zbog čega nikako nije za vas ukoliko imate bilo kakav suvkasti deo na licu. Iako ima dobru prekrivenost zaista ga ne osećam na licu, što mi je izuzetno bitno. Kada mi je lice pod kontrolom (nema suvih delova) i lepo hidrirano, ovaj puder mi daje predivan ten. Iako ima jaču prekrivenost uopšte se ne primećuje na licu, niti je imalo težak. Brzo se suši pa se mora malo brže blendati. Nekada stavim jedan, nekada dva sloja i zaista ne mogu da mu zamerim ništa drugo sem isticanja suvih delova. Uopšte se ne preslikava na odeću i stoji na licu tokom celog dana. Ovaj puder je apsolutno predivan.

Gde kupiti? Lilly i DM drogerie
Cena: oko 1300 din.
Količina: 35ml

Loreal True Match

Oduvek sam želela da probam True Match, još od one starije verzije, međutim, nikada ga nisam kupovala. Sve do pre par meseci, kada je bio na nekom većem sniženju. Moj prvi susret sa ovim puderom nije bio sjajan. Prvo, kupila sam tamniju nijansu, a drugo kupila sam ga u trenutku kada sam imala napad hormonskih bubuljica. Ne znam zašto ali očekivala sam da je ovaj puder jako hidratantan. U tom periodu sam koristila kremu koja je jako isušila kožu oko bubuljica pa je ovaj puder uzasno izgledao kada sam ga u tim prilikama nanosila. Zapravo ten mi nije dobro izgledao ni sa jednim puderom jer mi je deo na bradi bio izuzetno suv. Dakle, tada je jako isticao suve delove, a pošto sadrži sitan šimer, to je dodatno činilo da moj ten deluje užasno.
Na sreću, sada je situacija dosta bolja i ja sam se u ovaj puder zaljubila. Divna formula, izuzetno lagana i ne previše mat. Podseća me pomalo na Infallible matte, ali mi je ova formula malo svilenkastija i manje suva. Sitan šimer u ovom puderu daje jako lep sjaj koži, bez previše izbijanja masnoće u predelu t zone. Mislim da ću ovaj puder posebno obožavati leti, jer mislim da će uz pomoć njega i sunca koža izgledati prelepo, zdravo i sjajno u pozitivnom smislu. Trajan, ne preslikava se, divno se blenda, ni malo nije težak  i zaista predivno izgleda na koži. Njega najčešće koristim u dnevnoj varijanti.

Gde kupiti? Lilly i DM drogerie
Cena: oko 1800din.
Količina: 30ml

I za kraj, verovatno očekujete da napišem koji od njih mi je najbolji. Zaista ne bih mogla da se odlučim.Svaki od njih je dovoljno dobar i postojan da izdrži na mom licu ceo dan i svaku bitnu i nebitnu priliku. Ipak, ako već moram nekako da ih kategorišem mogu reći sledeće:

Najbolje prekrivanje dobijam uz dva sloja Loreal Infallible Matte
Najmanje na licu osećam Loreal True Match
Najviše mat je Loreal Infallible Matte
Najlešpši za noć mi je Revlon Color Stay
Najlepši za svaki dan mi je Loreal True Match
Najlepši za dnevne bitne prilike mi je kobinacija Revlon Color Stay i Loreal True Match
Najlepše se nanosi Loreal True Match
Najprirodniji izgled (kao da nemam puder) daje mi jedan sloj Loreal Infallible Matte
Najbolje drži masnoću pod kontrolom Loreal Infallible Matte

U ovom tekstu želela sam da akcenat bude konkretno na mojim utiscima, a ukoliko želite posebnu , detaljnu recenziju za neki od ovih pudera, recite i pripremiću. 

Pišite mi u komentaru da li ste probali ove pudere i koji puder vi najviše volite?
SHARE:

2 коментара

  1. Ja sam probala true match, ranije sam koristila, ali nekako mi lice brzo prosija..Nisam znala da se formula menjala.Zatim sam kupila revlon colorstay i odusevila se, nisam ga vise menjala :) Ali imam prajmer loreal Infallible i bas sam zadovoljna, pa cu mozda probati i puder :) Dopada mi se post, odlicna recenzija :) Zapraticu te, svrati i ti do mene :)

    Samokazem

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post ! Ja sam probala true match i nažalost nije postao jedan od mojih favorita . Nije mi se sviđalo kako izgleda kada se stavi na lice. Imam u planu da probam revolution colorstay :)
    Pogledaj moj blog i ako ti se svidi zaprati me,uzvratit ću : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig