субота, 04. фебруар 2017.

Termo maske za lice u kesicama (Garnier i Perfecta)

Proizvod bez kojeg ni jedna moja poseta Dm drogerie ne može da prođe jesu maske za lice u kesicama. Lilly drogerije imaju dosta slabiju ponudu maski u kesicama, zbog čega mi je DM mnogo draži.

Ovo će biti prvi u nizu, post u kojem ću vam predstavljati maske koje isprobam. Rešila sam da prvo to budu THERMO maske, i to baš ove dve, koje su onajčešće koristila. Obožavam da otkrivam nove, i sa zadovoljstvom ću deliti svoje utiske sa vama.

Obe maske su na bazi gline i dolaze u kesicama 2x5ml (Perfecta) i 2x6ml (Garnier), i obe su i više nego dovoljne za dva korišćenja. Koštaju oko 200din.


Garnier  Pure - Self heating mask

Ovaj tip maski, u kontaktu sa vlažnom kožom prouzrokuje termo reakciju, čime se otvaraju pore, i efikasnije uklanja nečistoća i višak sebuma.  Ova maska sadrži cink, salicilnu kiselinu i glinu - kaolin, koji pomaže u čišćenju pora, matiranju, ubijanju bakterija. Utrlja se u kožu, i nakon 3 minuta se ispere mlakom vodom. Ja je često dužim i duže, oko 10 minuta. Obožavam glinene maske jer su naročito pogodne za masnu i mešovitu kožu, kakvu i ja imam. Ova maska mi je skroz dobra, jer fino očisti pore, ne iritira, i nakon nje koža ne bude zategnuta i suva. Naravno, svaka maska ovog tipa, nakon korišćenja zahteva hidratatnu negu, ali nema lošeg osećaja nakon skidanja maske. Ne greje nešto preterano, u odnosu na Perfecta Thermo masku, ali lepo očisti i matira kožu. Efekat je trenutan, ali na duže staze, redovnim korišćenjem glinenih maski, zaista primećujem da su mi pore čistije. Ovu masku možete naći u Lilly-u i Dm-u, po ceni od oko 200din.


***


Perfecta Sauna Thermo Active 

Ova maska je na bazi vulkanske gline sa kanarskih ostrva, koja je zaslužna za termoaktivni efekat. U kombinaciji sa vodom zagreva kožu, otvara pore, i omogućava dubinski prodor, izvlačeći nečistoće i reguliše sebum. Sadrži kompleks kalcijuma koji čini kožu glatkom i blistavom. Drži se 10 minuta na koži, a prethodno se dobro utrlja nežnom masažom i kružnim pokretima. Jako je kremasta, lako se razmazuje, i u dodiru sa vlažnim licem počinje da greje. Ovaj tip maski se ne stvrdne na licu, poput ostalih maski sa glinom. Vrlo lako se ispira mlakom vodom.  Zaista sjajno čisti pore. Kao što sam već rekla, više greje od Garnier maske. Meni je osećaj jako prijatan, i trudim se da što duže i postepeno masiram masku u lice, kako bih ostvarila što bolji efekat. Meni je efekat ove maske jači od prethodno pomenute Garnier maske, u smislu da više greje i bolje očisti pore. Pore su vidno čistije, nema nikakvih iritacija, koža postaje jako nežna i deluje svežije. Takođe ne ostavlja kožu zategnutom, već  blago matiranom i mekom na dodir.


Pišite mi, koje maske za lice vi koristite?
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig