уторак, 07. фебруар 2017.

Serije koje pratim i volim #1

TV serije su definitivno počele da dominiraju u odnosu na filmove, i moram priznati da mi se to jako dopada. Iako me nekada čini jako nestrpljivom to isčekivanje sledeće epizode ili pak sezone, moram priznati da to ima neku draž. U današnjem postu želim da vam predstavim serije koje pratim u poslednje vreme i koje bih vam iskreno preporučila.


(2011-)
(Ocena na IMDB-u - 9.5)
(Žanr - Avantura, Drama, Fantazija)
Verujem da je malo vas koji volite serije, a da niste pogledali ovu. Ne ponosim se time, ali svih 6 sezona, koliko je do sada izašlo, odgledala sam tek nedavno. Trebalo mi je 2 nedelje da odgledam 60 epizoda, što vam, verujem, govori mnogo. Ova serija je nešto najbolje što sam ikada gledala. Rekla bih slobodno, pravo remek delo. Nije bitno koji žanr preferirate, ovo je serija čija će vrednost, u svakom mogućem smislu, biti ono što će učiniti da je obožavate i da ne želite da se ikad završi. Ne želim da vam pišem o radnji ove serije, jer bih imala i previše da vam pišem, a svakako možete guglati o tome. Glumačka ekipa, priča, scenografija, apsolutno sve je toliko sjajno odrađeno, da ne postoje reči kojima bih mogla to opisati. Apsolutni sam zavisnik, i ne mogu dočekati jun da izađe nova sezona (sedma, od najavljenih osam). Ako je niste odgledali, verujte mi, život će vam biti lepši ukoliko to promenite. Imate sasvim dovoljno vremena da do juna odgledate sve epizode, i dočekate novu sezonu. 



Colony

(2016-)
(Ocena na IMDB-u - 7.3)
(Žanr - Avantura, Drama, Akcija)
Trenutno se prikazuje druga sezona ove serije, koja me je takođe oduševila. Volim misteriozne priče koje predstavljaju neku moguću budućnost našeg sveta. Baš takva je i ova serija. Puna uzbudljivih momenata, dosta kvalitetne drame, sjajna glumačka ekipa, i priča koja je zaista zanimljiva i drži pažnju.
U centru priče je porodica koja se bori da preživi i ostane na okupu, u vreme kada je svet uzburkan nekim čudnim silama koje su još uvek misterija (bar do polovine ove druge sezone). Vrlo uzbudljiva priča, koja drži pažnju.



Timeless

(2016-)
(Ocena na IMDB-u - 7.6)
(Žanr - Avantura, Drama, Akcija)
Ako vam je priča putovanja kroz vreme zanimljiva, onda vas i ova serija može zainteresovati. Kompletna realizacija nije nešto što će vas oboriti sa nogu, ali mislim da vredi pogledati, jer je priča interesantna. Uživam u ovoj, prvoj sezoni koja se privodi kraju. Držala mi je pažnju cele sezone, i u prilog tome koliko mi je serija zanimljiva govori to što sam nakon svake epizode imala potrebu da guglam o istorijskim ličnostima i pričama koje su ono što obeležava svaku epizodu ove serije. Suština je da glavni trojac ove priče putuje kroz vreme, kako bi sprečio opasnog muškarca (kojeg glumi fenomenalni Goran Višnjić) koji je ukrao glavnu vremensku mašinu, da promeni istoriju, jer to može dovesti do katastrofalnih posledica.  Sezona je pri kraju, a mi još uvek ne znamo tačno koji je njegov plan. Kroz celu seriju se provlače zanimljive istorijske ličnosti poput Hemingveja, Hudinija, Linkolna, Fleminga, Boni i Klajda i dr. Na sredini sezone mi je, moram priznati, postala malo dosadna (u pitanju su 1-2 epizode), ali kraj mi se čini vrlo neizvesnim, i samim tim i jako uzbudljivim. Preporučujem da joj date šansu.


This is us 

(2016-)
(Ocena na IMDB-u - 8,9)
(Žanr - Avantura, Drama, Akcija)
Ova serija je potpuno drugačija od ostalih koje sam navela, ali ne i manje interesantna. Porodična priča, na trenutke izuzetno dirljiva, na trenutke dramatična, na trenutke presmešna, i svakako nešto drugačije od klasičnih porodičnih priča na koje smo navikli u filmovima i serijama. Zanimljivo je to što su u centru ove priče ljudi koji su rođeni na isti dan, a čije priče i putevi su toliko različiti, a opet vrlo isprepletani i povezani na neki neočekivan način. Ukoliko tražite seriju uz koju ćete se opustiti, koja će vam probuditi neke lepe emocije, koja će vas zaista dirnuti, preporučujem da pogledate ovu seriju. Ukoliko ste emotivci, zaljubićete se u  priču, verujem.

Napišite mi u kometaru da li vi pratite neku od ovih serija i da li imate preporuku za neku drugu?
SHARE:

2 коментара

  1. Ovo za GOT potpisujem od A do Ž i također jedva čekam novu sezonu! :D Od navedenih serija planiram pogledati Colony, a trenutno pratim Black Sails, The 100, Medici: Masters of Florence i Taboo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taboo skupljam epizode, čekam da se završi sezona, a The 100 želim da odgledam. P.S. Obavezno gledaj Colony, nadam se da će ti se dopasti :)

      Избриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig