четвртак, 16. фебруар 2017.

Garnier Skin Naturals Moisture + Freshness - Tissue Mask



Isprobavanje maski za lice u kesicama, moj je novi hobi. Kakav bih ja to zaljubljenik u maske bila ako ne bih probala i Garnier masku  u maramici?! Ova maska je nemenjena postizanju super hidratacije i osećaja svežine. Proizvođač obećava da će ova maska intenzivno hidrirati i osvežiti kožu, a pore učiniti manje vidljivim (dokazano korisničkim testom, gde su žene ovu masku nanele 3x u nedelju dana). Namenjena je normalnoj do kombinovanoj koži.

Mnogi brendovi su podržali ovaj trend i na tržište izbacili svoju verziju maske u obliku maramice. Ovo je prva maska ovog tipa koju sam probala, pa nemam sa čime da je poredim, ali verujem da ću u budućnosti isprobati još neku, jer mi je ovaj koncept nege vrlo zanimljiv.

U ovoj kesici nalazi se jedna maramica, tj. maska, koja se može iskoristiti samo jednom! Maramica je jako natopljena proizvodom, a proizvođač obećava da ova jedna maska sadrži dozu hidratantnog seruma neophodnu za jednu nedelju nege.  Maramica se lagano odmota, zatim stavi na prethodno očišćeno lice. Nakon 15 minuta se ukloni, pri čemu ostatak proizvoda možemo lagano umasirati u kožu ili vatom ukloniti višak.

U sastav ove maske ulazi ekstrakt zelenog čaja, hijaluronska kiselina, hidratantni serum, koji su u samom vrhu liste sastojaka što znači da ih ima u većoj količini.  Parfem je na samom kraju liste sastojaka, što je dobro, jer znači da ga nema previše. I zaista , miris je vrlo blag i ne smeta.


Maramica je složena i bogato natopljena. Vrlo lako ćete se snaći da je odmotate i stavite na lice. Lepo legne na kožu, iako mi je malo veća, nema neugodnog osećaja na licu. Jako je navlažena, međutim, proizvod se uopšte ne sliva niz lice, niti postoji šansa da se "isprljate" prilikom korišćenja. Vrlo je prijatan osećaj na koži, osećam blago hlađenje, i dok je nosim na licu mogu normalno obavljati kućne poslove, jer ne postoji šansa da mi sklizne sa lica. Bilo bi dobro da za to vreme ne pričate, jer bi se maska pomerala. Nakon 15 minuta, kada je skinem, ostatak proizvoda (dosta tog seruma ostane na koži) nežno utrljam u lice.

Ono što primećujem nakon korišćenja ove maske jeste da koža deluje svežije, da je vrlo nežna i glatka na dodir. Pore su zaista umanjene, ne potpuno, ali efekat se vidi.. Potrebno je neko vreme da koža upije sve što je preostalo, i u početku je koža na dodir malo lepljiva. Međutim, ja je uvek koristim uveče, i ujutru kada ustanem nema lepljivog osećaja, već je koža sveža, hidrirana i glatka. Nakon ove maske nemam potrebu da nanosim kremu/serum. Ovom maskom i sami konceptom sam jako zadovoljna. Iako nemam problema sa dehidriranom kožom, ova maska me zaista lepo osveži i pruži mi bogatu hidrataciju i jaku negu. Sigurno ću nastaviti da je kupujem.

Gde kupiti? Lilly i DM drogerije
Cena? Oko 200-300din.
Količina : 32g 
Sastav


SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig