понедељак, 13. фебруар 2017.

Armani Code for Women



Hladniji dani su uvek rezervisani za one jače parfeme, među koje svrstavam i fenomenalni Armani Code. Ovo je moj zimski parfem, koji nađe svoje mesto i za vreme drugih godišnjih doba, ali isključivo za noć i neke posebne prilike.
Ovaj miris je za mene mističan, jak ali ne previše. Otmen, izuzetno zavodljiv. Kažu da ovaj parfem jako privlači pažnju muškaraca, i rekla bih da razumem zašto. Jako je sexy, pomalo zagušljiv (ali ne guši), gust, topao... Osećam gorku naranču, sandalovinu, med, vanilu... Volim parfeme koji vremenom menjaju miris, i Code definitivno pripada toj kategoriji. Na početku mi je nekako drzak, jak, a kasnije postaje za nijansu nežniji ali podjednako lep i upečatljiv. Jako lepo se razvija na koži, dugotrajan je, sa vrlo dobrom aurom. Nešto je jači, tako da ga nećete osećati na svojoj koži dugo, ali drugi to sigurno hoće.

Vrlo je karakteran i upečatljiv. To mi je kod parfema najbitnije. Da je prepoznatljiv. Bočica me ni malo ne oduševljava, jer ne volim taj oblik, ali mislim da mu baš pristaje ova tamna ljubičasta boja. Pomalo jeste mračan, ali pozitivno. To je ta misterija koju sam pomenula. Imam utisak da jako privlači ljude da vam priđu bliže i osete ga još bolje. 

Pristaje otmenim ženama/ devojkama, sigurnim u sebe, ili pak onima koji žele da ostave takav utisak. Mislim da bi dobar utisak ostavio i na mladoj energičnoj ženi, ali i starijoj dami koja voli da deluje dominantno i sampouzdano. Bar ga ja tako doživljavam.


Ovo nije moj omiljeni parfem. Draži su mi Chloe edp, Burberry My Burberry, koje najradije koristim za dan, kao i Lancome La Vie Est Belle koji takođe volim da koristim u specijalnim prilikama ili za noć, Međutim, svi mi imamo dane kada nam je potrebno malo više drskosti i seksipila, a za te trenutke nema boljeg izbora od Armani Code-a.

Cena:  7000 din (30ml), 10000 din. (50ml) i 12500 din. (75ml) - otprilike cene u parfimerijama Jasmin, Sephora, Glamour.
Glavni akordi: citrus, belo cveće, slatke note, vanila, med
SHARE:

Нема коментара

Постави коментар

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig