четвртак, 19. јануар 2017.

Pantenol emulzija Crystal Derma



Pantenol sam koristila u svim oblicima: Krema, gel, mast, rastvor, pena, a sada ga koristim u obliku emulzije. Pantenol ima vrlo široku primenu, i ulazi o sastav mnogo kozmetičkih proizvoda kao vrlo bitan element. Rešila sam da ove zime, pružim svojoj koži nešto jednostavniju negu i izaberem blage proizvode, sa akcentom na hidrataciji. Pantenol emulzija, u mojoj trenutnoj rutini nege lica, je vrlo bitna stavka. Koristim ga dva puta dnevno, već mesecima, i sada je došao trenutak da vam predstavim svoje utiske.

Pantenol mast sam koristila za negu nakon tetoviranja, gel i kremu sam koristila za negu lica, a rastvor za lice i kosu. Sada je na red za isprobavanje došla i emulzija, koja se može koristiti za negu lica, tela, sprečavanje nastanka strija, negu posle sunčanja, kao i za umirivanje iritirane kože.

Neću vam pisati o regenerativnim svojstvima pantenola, jer ste, verujem, to već pročitali mnogo puta, a i ako niste, na google-u možete pronaći mnogo stručnih tekstova na tu temu. Želim da vam u ovom tekstu prenesem svoje utiske koje sam stekla korišćenjem ovog proizvoda kojim sam oduševljena.

Pantenol emuzija od proizvođača Crystal Derma dolazi u pakovanju sa pumpicom i ima čak 150ml. To je ogromna količina, koja će mi sigurno trajati godinu dana, a pritom je može koristiti cela porodica (sme se koristiti 12 meseci od otvaranja). Prijatnog je mirisa, kao i svaki proizvod na bazi pantenola. Konzistencija je otprilike kao i kod pantenol kreme, s tim što je emulzija malo manje gusta i deluje vlažnije na koži.

100g emuzije sadrži:
  • d pantenol - 2,5g (manje nego krem gel (od 40ml) koji sadrži 5g)
  • Vitamin E - 0,5g
  • Alantoin 0,5g (odličan za zaceljivanje rana)
***Pantenol emuzija se razlikuje od krem gela, i rich kreme, istog proizvođača, ne samo kada je u pitanju količina d pantenola, već i u kombinaciji sastojaka.


Koža ovu kremu lagano upija, pri čemu joj treba nekoliko minuta da je potpuno upije, ostavljajući kožu jako mekom i nežnom na dodir. Moja koža lica je mešovita, pri čemu je nos mastan, a obrazi suvlji. Zimi mi se čak ponekad i peruta deo lica, što ova krema u potpunosti sprečava. Fantastično hidrira i štiti kožu od isušivanja, dok T zonu ne čini masnijom. 

Koristim je svakodnevno, ujutru i uveče, nakon umivanja lica. Obavezno je koristim kao pripremu lica pre šminkanja. Nanesem je pola sata pre, i na taj način pripremim i zaštitim kožu.  Ponekad je koristim za ruke, za smirivanje kože nakon depilacije, nekada i za telo, ukoliko se neki deo isuši, kao negu nakon sunčanja, mažem je preko usana, ispod očiju i bukvalno svaki problem sa suvoćom na bilo kom delu tela, reši u najkraćem mogućem roku. Čini kožu jako mekom i elastičnom, ubrzava rešavanje problema dehidratacije tj.suvoće, i savršeno vlaži kožu.


Nedavno sam intenzivnije koristila kremu LRP Effaclar duo+ (<klik za recenziju), koja ume da isuši lice, tj.bubuljice, i u ovom slučaju mi je Pantenol Emulzija bila spas, jer "sredi" problem sa svim suvim delovima. Stručnjaci tvrde da pomaže i kod fleka, i da regeneriše kožu. Za fleke ne mogu da tvrdim da pomaže, jer mislim da je to proces koji dugo traje, i smatram da pantenol ne može ekstremno ubrzati taj proces. 

Preporučujem je apsolutno svima, bez obzira na to koliko vam je godina i u kakvom stanju je vaša koža, a naročito ako imate problem sa suvom kožom. Hidratacija je izuzetno bitna, jer ako vodimo računa o njoj, sporije ćemo stariti, a i koža će izgledati lepše i zdravije. Hidratacija je naročito bitna zimi, kada provodimo mnogo vremena u prostorijama gde je vazduh suv, a i na hladnoći koja još više doprinosi dehidrataciji kože. Ako vam je potreban univerzalan proizvod, sada je pravo vreme da nabavite sebi Pantenol, a moja preporuka je baš ova emulzija, jer je pakovanje ekonomično a nega jako dobra.

Cena: oko 600din.
Količina: 150ml
Gde kupiti? Drogerije i apoteke
Sastav: Aqua, Propylene Glycol, Petrolatum, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Carbomer, Allatoin, Tacopheryl Acetate, Titanium Dioxide, Sodium Cetearyl Sulfate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Methylparaben, Propylparaben, BHT, Parfum
SHARE:

5 коментара

  1. Ne znam kako uvek zaboravim na Pantenol što za lice, što za telo a sto puta sam sebi rekla da ću probati. Odlična recenzija kao i uvek! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nedavno sam ga kupila mami jer ima problema sa ekcemom na rukama i prezadovoljna je, a i meni se dopada, bukvalno za sve je. Možda i ja uskoro nešto napišem. ;) Moram da je probam oko nosa, dobra ideja. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni bas resava sve suve delove. Uopste nemam potrebu za nekom jacom hidratantnom negom.

      Избриши
  3. Razmišljala sam o kupovini, ali me odbija PETROLATUM u sastavu. Mislim da je LRP Cicaplast krema bez tih štetnih sastojaka, a na bazi pantenola.

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig