уторак, 20. децембар 2016.

Godišnji favoriti #2016

Ove godine sam otkrila sjajne proizvode. Kozmetička industrija jako napreduje iz godine u godinu, i zaista svako može pronaći za sebe sjajne proizvode, u skladu sa mogućnostima. S jedne strane imamo proizvode koji nisu skupi, a jako su dobri, a nasuprot tome, mogu se naći i skupi proizvodi koji su toliko dobri, da vredi skupljati novac za njih.
U nastavku možete videti proizvode koji su me ove godine oduševili, i koje sam sa uživanjem koristila. 


Loreal Infallible 24h Matte puder - Ovaj puder je za masnu i mešovitu kožu i nikako nije za one koji imaju suvlje delove na licu. Dosta je tečan, a opet, ima srednju pokrivnu moć (koja naginje ka jačoj), dok je završnica u potpunosti mat. Moram priznati da ume isticati suvlje delove, ali u svakom slučaju je savršen za one sa masnom i kombinovanom kožom (koja nema suve delove). Obožavam ga zbog postojanosti, finiša, teksture... Zaista je sjajan.



Sleek Face Form Contouring and Blush paleta - Ovo je prvi proizvod od Sleek-a koji sam probala i sigurno ne i poslednji. Ova paleta je jako praktična. Jedino što iz nje ne koristim, ili koristim ređe jeste rumenilo. Ne dopada mi se mnogo, zbog toga što nije dovoljno pigmentovano, ali nije da se ne može iskoristiti. Puder za konturisanje je odličan. Lepo pigmentovan, lepo se blenda, lako nadograđuje, nije previše bronzan (nema previše topao podton) a opet nije ni previše hladan. Savršen je. Highlighter je odličan, takođe ima skroz pristojnu pigmentaciju. Pomalo se truse, ali mi to ne smeta.



Sephora Smoothing Primer- Sjajan prajmer koji jako lepo zagladi pore i stvara takozvani blur efekat. Puder mnogo lepše izgleda ako nosim ispod ovaj prajmer, i pritom stvara zaštitni sloj između kože i šminke. Ako vas interesuje nešto više o njemu, moje utiske možete pročitati ako kliknete OVDE.



Garnier Pure Active Purifying Cleansing gel- Jedan od najboljih gelova za umivanje koje sam probala. Hladi, osvežava, jako dobro čisti pore, ostavlja kožu čistom, nežnom i svežom. Mnogo volim ovaj proizvod i sigurno ću ga još mnogo puta probati. Ako vas interesuje nešto više o njemu, moje utiske možete pročitati ako kliknete OVDE.



Mixa Soapless Purifying Cleansing Gel - Ovaj gel sam tek nedavno počela da koristim, ali moram ga staviti u ovogodišnje favorite jer je sjajan. U sastavu nema sapuna, parabena, alkohol. i apsolutno ništa agresivno i iritirajuće. Najblaže sredstvo za umivanje koje sam probala. Međutim, ono najbolje kod ovog gela je to što savršeno čisti kožu, tj. pore, koža je nežna, matirana, ali neisušena. Volim ga podjednako koliko i Garnier gel.



Pantenol Emulzija - Kako je došlo hladnije vreme, a svi znamo da je u ovo doba godine koža suvlja, osetljivija i sklona dehidrataciji, rešila sam da probam da negujem kožu sa blažim i manje agresivnim proizvodima. Uz Mixa gel za umivanje, u moju trenutnu rutinu ulazi i ova Pantenol emulzija koja jako prija mojoj koži koja je mešovita (masna t zona, i nešto suvlji/do normalan ostatak dela lica). Lako se razmazuje, deluje lakše na koži nego obična pantenol krema, brzo upijajuća je, a koža je jako lepo hidrirana i nežna. Trebalo bi da utiče na regeneraciju kože, da izbeljuje fleke, o čemu mi je teško suditi jer koristim različite proizvode za negu.



La Roche Posay Effaclar Duo+ i Avene Triacneal - Effaclar duo + koristim već godinama i jako mi pomaže kada su u pitanju bubuljice. Ovu kremu ne koristim u kontinuitetu ali kada god imam neki problem na licu, poslednjih par meseci, uvek posežem za njom,. U isti koš bih stavila i Avene Triacnel, koju sam takođe koristila ove godine, i koja je namenjena istom problemu. Iako im je zadatak isti, drugačija je po mnogim stvarima od Effaclar duo+ kreme, a pre svega po formulaciji i kombinaciji aktivnih sastojaka, ali ih podjednako volim i obe su mi favoriti. Potrošila sam je u prvoj polovini godine, pa zato nema svoju recenziju, ali planiram ponovo da je kupim i napravim zasebnu recenziju. Ona je gušća od Effaclar duo+, i koristim je uveče, nikada preko dana, jer je žute boje i gusta je, a volim da je nanesem ciljano u debljem sloju.  Isuši bubuljice bolje od La Roche Posay kreme, dok Effaclar Duo + bolje izvlači gnoj na površinu kod potkožnih bubuljica, i može se koristiti kao podloga ispod šminke. Ako vas interesuje nešto više o Effaclar duo+ kremi, moje utiske možete pročitati ako kliknete OVDE.



Sun Dance krema za sampotamljivanje lica - Rešila sam da ne idem više u solarijum, a kako ne volim kakva mi je koža kada je bleda, rešila sam da isprobam neku kremu za postepeno samopotamljivanje. Želela sam da probam prvo neku povoljnu opciju i odlučila se za Sun Dance, i toliko je dobra da ću se na ovoj soluciji i zadržati. Zahvaljujući njoj dobijam divnu blagu bronzanu boju, bez fleka, bez ikakvih negativnih reakcija. Ne znam koliko bi odgovarala onima sa roze podtonom, ali nama sa žutim daje savršenu boju. Uskoro vam pišem detaljnije o njoj.



Balea Totes Meer Maska za lice - Ovo je jedan od mojih najvećih favorita ove godine. Maska sa mineralima, blatom iz Mrtvog mora, umirujućom kamilicom, sa sitnim piling česticama (zrnci semena kajsije i bambusa), koja fantastično očisti pore, osveži kožu, a pritom ne isušuje ni najmanje. Ovo je najbolja maska koju sam ikada probala, a verujte da sam probala mnogo različitih, pa i skupljih koje ne mogu da se porede sa ovom maskom. Nakon korišćenja koža je savršeno očišćena, osvežena, sebum je u potpunosti uklonjen, i jednostavno, osećaj je divan. Obavezno je probajte.



Eucerin labelo - Najbolje labelo koje sam ikada koristila, zaslužuje da se, takođe, nađe u ovogodišnjim favoritima. Oporavio je moje usne koje su bile ekstremno suve, brzinom i jačinom kojom ni jedno labelo koje sam do sada probala nije moglo. Ako vas interesuje nešto više o njemu, moje utiske možete pročitati ako kliknete OVDE.

Ukoliko vas interesuju koji su to moji favoriti kada je u pitanju nega kose, pogledajte post na blogu Zdrava kosa (klik, OVDE).


SHARE:

3 коментара

  1. Odlican post! Gde si kupila Sun Dance kremu za sampotamljivanje lica?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. SunDance je dm marka, može se naći samo u dm-u.

      Избриши
    2. To znam , hvala. Probelem je sto lutam po Dm-ovima i nigde je nema :(

      Избриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig