понедељак, 04. април 2016.

Garnier Pure Active Gel za čišćenje lica


Postoji nekoliko gelova za umivanje koji su mi omiljeni. Ovaj je jedan od njih. Nažalost, zbog hormonskog disbalansa, često imam i one problematične delove koje moram posebno da tretiram. Baš u tom periodu kada mi je lice u lošijem stanju, odlučujem se za ovaj gel za umivanje koji je fantastičan. U nastavku ćete saznati zašto.

Ovaj gel sam tek pre nekoliko meseci otkrila. O liniji Pure Active sam dosta čitala, pre čemu sam primetila da su komentari mahom pozitivni, pa sam stoga rešila da isprobam ovaj gel, baš u trenutku kada je moje lice, tačnije čelo, naglo "buknulo".
Linija Pure Active posebno je namenjena borbi protiv nesavršenosti i viška sebuma. Otpušava i čisti pore. Uklanja nečistoće i osvežava kožu. Nanosi se svakodnevno na vlažno lice. Utrljajte laganim pokretima, posebno u predelu čela, nosa i brade. Isperite sa dosta vode. Ovaj proizvod nije pogodan za osetljivu i suvu kožu! Sadrži salicilnu kiselinu i cink.

Prvi pozitivan utisak je zbog same ambalaže i pumpice jer mnogo olakšava korišćenje. Miris je svež, miriše na čisto i meni jako prija. Baš je osvežavajuć, a i sam gel ostavlja takav osećaj na licu. Dok ga nanosite osetićete efekat hlađenja, koji će posebno prijati kada dođe toplo vreme.

Svako jutro počnem umivanjem ovim gelom koji savršeno razbuđuje, a uveče, pre nego što krenem sa umivanjem ovim gelom, sa lica uklonim šminku micelarnom vodom, ili nekim drugim sredstvom za skidanje. Ovaj gel nije namenjen uklanjanju šminke, niti može obaviti tu funkciju.

Lako se utrlja u kožu, ne peni previše (što je dobro), i zaista vam nije potrebno mnogo proizvoda za jedno korišćenje. Ni malo ne iritira kožu, ne ostavlja je zategnutom i ne ostavlja je crvenom.


Jako lepo očisti pore , zaista možete primetiti koliko je koža čistija, i koliko su pore sužene. Nakon umivanja lice je matirano, ali ne zateže i ne isušuje lice.
Ukoliko koristite ovaj gel, verovatno imate nekih problema sa kožom, tako da obavezno ne preskačite tonik, kako biste vratili koži prirodnu pH vrednost, a nakon toga nanesite kremu namenjenu problematičnoj koži i lečenju bubuljica.
Ne budite u zabludi- Ovaj, i svaki drugi gel ne može biti dovoljan sam po sebi za tretiranje akni i bubuljica, ali imajte u vidu koliko je bitan korak -čišćenje kože za rešavanje ovog problema.
Više o mojoj novoj rutini nege kože u periodima kada je ona problematična (kada izađu bubuljice) ćete čitati uskoro, a do tada možete pogledati jedan prošlogodišnji post na tu temu- Nega problematične kože lica (<klik, klik)
SHARE:

3 коментара

  1. Lepe fotografije i odlicna recenzija. Mnogo mi se svidja tvoj blog. Probacu ovaj gel. Bas sam u potrazi za nekim koji ce regulisati mascenje

    ОдговориИзбриши
  2. Ovu liniju koristim godinama i ne menjam je. Najbolji definitivno

    ОдговориИзбриши
  3. Koja je cena ovog gela? :) Hvala unapred

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig