субота, 07. фебруар 2015.

3 najbolja pudera za masnu / mešovitu kožu

Kada su u pitanju tečni puderi probala sam ogroman broj. Ono što mi je kod većine pudera smetalo jeste slaba postojanost i to što mi se lice sija ubrzo nakon što sam puder nanela. Naročito mi se izmasti nos, i to mi je uvek jako smetalo.

Šta očekujem od pudera?
Od jednog pudera tražim srednje prekrivanje (ne potpuno, jer nemam potrebu za tim), da nije težak na licu, da ne začepljuje pore i izaziva bubuljice, da spreči presijavanje t zone, i da je postojan.


Lutajući i isprobavajući pudere svih mogućih brendova zastala sam na ovoj trojci koja mi najviše odgovara. Koristim sva tri pudera a za koji ću se odlučiti zavisi kakva je prilika, i šta mi je taj dan potrebno.

Revlon Color Stay > Cena: oko 1700din. / Količina: 30ml / SPF 15
Vichy Ideal Teint Fluid > Cena oko 2300din. / Količina: 30ml / SPF 20
Aura Cover me > Cena: Oko 600din. / Količina: 30ml / SPF 20

Revlon Color Stay je jedno vreme bio puder koji sam svakodnevno koristila. Jedino on mi je držao t zonu pod kontrolom i nisam mogla bez njega. Naravno, i on je imao svoje mane. Najveća mana, tačnije ono što mi je mnogo smetalo je to što sam ga jako teško skidala sa lica. Skidanje ovog pudera traje i po 10 minuta u mom slučaju, jer se jako nerviram kada vidim da je i najmanja količina ostala na licu. Dešavalo mi se mnogo puta da taman imam osećaj da je koža čista i onda na tuferu, dok nanosim tonik vidim tragove preostalog pudera.

Međutim, pozitivne stane ovog pudera su zaista bitne i s razlogom je ovo jedan od meni omiljenih pudera. Jako je postojan. Nosila sam ga i preko 12h na licu, kada se t zona zaista minimalno sjaji a za rešavanje tog problema je dovoljan puder u kamenu, ili blot papirići.
Prekrivanje je srednje, i lako se može nadograditi.
Malo brže se suši pa ga morate brže razmazivati. Najbolje je da koristite četku ili beauty blender, mada i prstima možete dobiti ok efekat.

Još jedna mana je što nema pumpicu, ali možete prebaciti pumpicu sa bilo kojih avon  kapi za kosu. Potpuno odgovara bočici ovog pudera.

Takođe, u jednom periodu su mi se pore jako začepile, što je dovelo do pojave bubuljica. Nisam znala da li je puder krivac za to, hormoni ili nešto treće, ali sam svakako rešila da kupim neki puder koji će biti malo lakši od ovog Revlon pudera.

Pošto mi je jako smetalo teško skidanje ovog pudera i čini mi se da je malo teži za svakodnevno korišćenje rešila sam da pronađem alternativu. U tom periodu mi je lice bilo jako osetljivo, a morala sam svakodnevno da se šminkam i bio mi je potreban tečni puder koji neće biti toliko težak a opet će zadovoljiti moje osnovne kriterijume.


Dugo sam isprobavala testere raznih pudera i odlučila se za Vichy Teint Ideal Fluid. Ovaj puder je jako lagan, sa srednjom prekrivnom moći, ne potpuno mat, ali savršeno drži t zonu pod kontrolom. Ovaj puder ima bukvalno sve ono što sam tražila. Predivan je na koži, ne osećam ga, ne zapušava pore, lako se skida, postojan je... Sve naj. Naravno, mora ipak nešto da ne štima, a to je u ovom slučaju samo cena. Ovaj puder ću svakako nastaviti da kupujem ali ga ipak ne bih stalno koristila, jer mi je žao da ga trošim za sve prilike.
Znajte da postoji i kremasta verzija ovog pudera, koja je namenjena suvoj koži, pa pazite ako uzimate testere da bude baš Fluid.



Zato sam i pored Color Stay-a i Vichy-a odlučila da mi treba još jedan puder koji će bar većinu mojih zahteva da ispuni, a da ne bude baš toliko skup.

I onda sam kupila Aura Cover me puder, koji je jako povoljan i obećava.

Ovaj puder jako dobro prekriva i ako se malo potrudite pokrićete zaista svašta na vašem licu što bi mogla učiniti retko koja podloga u ovom cenovnom rangu, pa i u onom višem.
Uz veliku moć prekrivanja uglavnom ide to da je puder gušći i teži i to zaista jeste ovde slučaj. Međutim nije teži u smislu da ga jako osećate na licu, da pravi haos na koži i da zapušava pore. Ne, zaista nije tako, iako je slutilo da će biti. Da, i jedna zanimljiva stvar, ovaj puder je vodootporan. Mora se jako dobro razmazati, jer je kao što rekoh gust, i mat je i brzo se suši. Mislim da je umesto prstiju bolje koristiti beauty blender ili četku. Zaista odličan puder, ja ga obožavam. I za jedno korišćenje je potrebna jako mala količina, tako da će vam ovaj puder jako dugo trajati. 


Od ova tri pudera....
  • Najprimetniji na licu je Aura
  • Najmanje primetan je Vichy
  • Najviše mat je Revlon
  • Najmanje mat je Vichy
  • Najređi  je Vichy
  • Najgušći je Aura
  • Najlakše se skida Vichy
  • Najteže se skida Revlon
  • Najlepši osećaj na licu daje Vichy
  • Najviše osećam na licu Aura
  • Najviše prekriva Aura
  • Najprirodniji izgled licu daje Vichy
  • Najduže drži t zonu pod kontrolom Revlon

Ova tri pudera bih uvek volela da imam u svojoj kolekciji, jer su sva tri jako dobra na svoj način.
Nadam se da vam se dopala moja recenzija. Ako jeste like-ujte moju Facebook stranicu - (klik klik OVDE).


I kažite mi koji puder vi najviše volite i zašto?

NOVI POST o OMILJENIM TEČNIM PUDERIMA - klikni OVDE
SHARE:

12 коментара

  1. Baš mi se dopada tvoja recenzija, samo Auru nisam probala ali sada verovatno hoću.
    Ja sam verna već duži period Rimmel lasting finish 25 hour puderu.
    Prekrivna moć je između srednje i jake, nije težak, jako je prijatan na licu i meni stvarno odgovara i neću ga menjati u skorije vreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru. Rimmelov puder je sjajan. Potrosila sam 2 bocice i zaboravila na njega. Svaki sledeci put sam htela da ga kupim ali me je odvukao nagon da probam nesto novo :)

      Избриши
  2. Apsolutno se slazem sa tobom za sve sto si rekla :) Koristila sam sva tri pudera, ali nekako najvise volim Aurin, bas zato sto savrseno pokriva. A kada mi ne treba bas jak puder, nanesem ga beauty blenderom koji ublazi tu njegovu "tezinu" a opet dobro sve pokrije, tako da mi korektor ne treba :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo beauty blender pomaže Aura Cover me puderu da "zasija u punom sjaju". Kada se njime (ili četkicom) nanese deluje savršeno.

      Избриши
  3. Odlicna recenzija.
    Sve si obuhvatila.
    Vichy je zaista predivan, za svaki dan milina, jedino sto novcanik place. :(
    Aura vise za izlazak i prilike..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se recenzija dopada. :) I slažem se sa svime što si rekla. Vichy uvek lovim kada je neka akcija :)

      Избриши
  4. Odlična recenzija. Generalno nisam fan Vichy-ja ali posle ove recenzije bih ga probala... Colorstay sam takođe koristila godinama.

    Gorepomenuti Rimmel Lasting Finish ima mnogo dobre recenzije takođe a cena je ok.

    Ja trenutno za svaki dan koristim Healthy Mix.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na komentaru i lepim rečima. Healthy mix nisam probala ali želim jako dugo. Vidim da odgovara osobama sa normalom kožom pa se bojim da ga moja t zona neće voleti, ali zaista želim da ga probam.

      Избриши
  5. Prvo da ti pozelim srecan pocetak blogovanja :)
    Stvarno odlicna recenzija i veoma korisna. Ja imam uzasno masnu kozu i navela si me da razmotrim Aurin puder. Vichy Teint ideal sam isprobala preko testera i zaista je dobar, lagan, a dobro pokriva, ali ja ispod svakog pudera prosijam za max sat vremena, tako da mi je taj preskup, a nista bolje nece raditi od Aure. Za Revlon sam takodje citala slicne utiske, ali nemam mnogo prilika za koje mi je potreban njegov ucinak.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na lepim rečima. Možda bi ti čak i Revlon najviše odgovarao. Probaj njega.

      Избриши
  6. U potrazi za nekim puderom koji ce mi odgovarati natrcah na ovaj post 😊
    Imam Vichy fluid i Revlon Cs, i ovaj prvi sam kupila, iznosala par puta i ostavila. Jeste sve to bilo bajno i sjajno prvih par dana, ali mi je tako isusio kozu da je to nevidjeno. A imam masnu kozu i hidriram je pravilno. Uzela sam ga iako sam znala da je pun alkohola ali sam se nadala da me ipak nece isusiti. Sem toga je super. A cs koristim svakodnevno i tacno je onakav kakvim si ga opisala ali def nije za svaki dan, pomalo je tezak. Tako da potraga se nastavlja...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vichy ti je isušio kožu?? Očigledno ti nešto baš smeta u njemu. Ja sam potrošila tačno 4 bočice i ništa mi nije isušivao iako imam neke suvlje delove. Ali definitivno ga ne trebaš više koristiti.
      Ako još uvek tražiš, moja preporuka je RImmel Lasting Finish 25h, on je odličan za naš tip kože a ne isušuje.

      Избриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig