петак, 23. јануар 2015.

Velnea hidratantna krema i piling za KOMBINOVANU kožu

Velnea je brend koji me je prijatno iznenadio svojim proizvodima. Prvo sam probala gelove za tuširanje, zatim šampone, ali na neki način bio me je strah da isprobam kremice za negu lica, jer je moje lice osetljivo. Sa kremama se nikada ne zna. Čak i one najskuplje mogu da uzrokuju reakciju na licu.

A onda je moja mama kupila sebi Velnea hidratantnu kremu za veoma suvu kožu lica, koju sam morala da probam. Jako mi se dopalo kako hidrira, čak iako moja koža nije suva, već kombinovana, sa masnijom t zonom. Nije uticala čak ni na lučenje sebuma, pa sam je koristila  i kao podlogu za puder. Potrošile smo je, ja sam rekla da ću je ponovo kupiti i u međuvremenu sam totalno zaboravila.



Nedavno sam u Lilly-u obratila pažnju na ovu kremu koja je namenjena mom tipu kože i rešila da probam. Uz to sam uzela i piling, namenjen takodje kombinovanoj koži.

Velnea Moisturizing Day Cream (50ml)

Na prvi pogled krema deluje lagano, ne previše gusto. Međutim malo je teža nego što sam to očekivala. Mislila sam da će je koža odmah upiti, i da nije masna, međutim ne upija je baš baš odmah (kao što je na primer slučaj sa Eveline kremom Fresh and soft), potrebno je sačekati dva-tri minuta. Nemojte da pomislite da je jako masna, jer to nikako nije, nego sam ipak očekivala jako laganu formulu koja se odmah upije, i matira. Iako nije toliko "lagana", kada je koža upije nema nikakvog neprijatnog osećaja, niti ostaje neki film na koži. Jako, jako, lepo. I zaista dobro hidrira, što takođe nisam očekivala. Mislila sam da će dati prosečnu hidrataciju, ništa specijalno, međutim prijatno sam iznenađena. Ne izaziva nikakvu iritaciju, crvenilo, peckanje, iako imam osetljivu kožu, kao što već rekoh.


Proizvođač obećava matiranje, i koža je zaista matirana, nema suvišnog sjaja.

Uz to, ono što je jako bitno nama sa masnom t zonom ne uzrokuje pojačano lučenje sebuma, te je slobodno možete nanositi i pre pudera.


Ja posebno volim da koristim ovu kremu pre nanošenja Aura Cover me tečnog pudera, pošto je malo teži, pa mi je potrebno da dobro hidriram kožu, kako ne bih dobila efekat maske na licu.

Preporučujem ovu kremu vama sa kombinovanom, ali i onima sa normalnom kožom lica, jer pruža zadovoljavajući stepen hidratacije.


Velnea Wash Cream - Exfoliating Scrub (150ml)


Piling je prijatnog mirisa, koji nije jak i mislim da ne može nikome zasmetati. Ima jako sitne piling čestice, koje se vrlo malo osete. Pošto su tako sitne ne iritiraju ni malo kožu, iako moja ume da se zacrveni kada inače koristim proizvode za piling lica. Lako se ispira mlakom vodom i ne ostaje nikakav sloj na koži. Dobijate osećaj čiste kože. U sastav ulazi pantenol, ekstrakt lotosa i svila.





Nakon ispiranja koža nije suva, ne zateže i ne škripi pod prstima. Čak naprotiv, postaje meka i glatka na dodir, kao što je proizvođač i obećao.

ZAKLJUČAK

Oba proizvoda nisu izazvala bubuljice, crvenilo, niti bilo kakvu negativnu reakciju.

Ne utiču ni pozitivno niti negativno na lučenje sebuma na duže staze, to je kod mene ostalo nepromenjeno.

Od pilinga nisam imala neka preterano velika očekivanja. Samo da ne iritira, ne isuši i da lepo očisti kožu. To je i ispunio.
A što se tiče kreme, mislim da ćete vi sa kombinovanom kožom biti iznenađeni prijatno kao i ja. Dugo sam tražila dobru hidratantnu kremu za kombinovanu kožu, koja neće previše mastiti lice, i konačno sam je pronašla i to po jako povoljnoj ceni.
Napomena: Ovi proizvodi nisu namenjeni lečenju bubuljica i mitisera. Ako vas interesuje kako se ja borim protiv bubuljica kliknite OVDE.

Ako želite da ove proizvode ulovite na akciji požurite u Lilly drogerije. Videla sam juče (22.01.2015) da su kreme, piling i sredstvo za skidanje šminke na akciji (sniženi su) i plus ako kupite kremu možete da birate još jedan proizvod iz te linije koji ćete platiti samo 1 din. Ne znam do kada traje akcija :/
SHARE:

3 коментара

  1. Zvuči fino, ukoliko još uvek bude bila ta akcija u ponedeljak uzeću je :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam juce uhvatila akciju, medjutim bila je samo jedna krema za kombinovanu kozu, izabrala sam losion- mleko, i zaista su me pozitivno iznenadili proizvodi, jedino mi se ne dopada miris kod kreme, dok je losion znatno prijatniji. Inace do 31.3. traje akcija, naveli su dok ima zaliha, definitvno im je ovo najprodavanija krema :)

    ОдговориИзбриши
  3. Koristim kremu i jako dobro hidrira. Pilieng nisam probala ali hocu. Super je velnea

    ОдговориИзбриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig