среда, 21. јануар 2015.

My Burberry -My favourite


U potrazi za novim parfemom malo je falilo da se ipak odlučim za voljeni Dior Poison. Nešto me uvek vuče ovom parfemu iako je dominantan, jak, izaziva, i privlači pažnju, a ja sam tiha i nenametljiva, i mnogi bi rekli da Poison nije za mene. Ipak, reših da se osvrnem na policu sa Burberry bočicama. Pomirisala sam ovaj, i samo se okrenula ka mom dragom i rekla "To je to". Istu stvar je i on rekao kada je osetio miris na meni i ostao oduševljen. To je ono što smo tražili. Kada je stvar prava onda jednostavno znaš. Odmah znaš.

Čim sam stigla kući ušla sam na google, i krenula da istražujem o ovom parfemu o kojem nisam čula ništa do sada. Dakle, potpuno neinformisana, iako se za kupovinu ovakvih stvari pripremam duže vreme, odlučila sam da verujem prvom utisku. Da li sam se prevarila?

Ova elegantna bočica izašla je na tržište u jesen, septembra 2014 godine. S razlogom baš tad, rekla bih, jer ovo jedna prava jesenja priča, iako ću je i zimi, a još više u proleće jako voleti. Za leto ipak biram drugačije note.



Gornje note: slatki grašak, bergamot, mandarina
Srednje note: geranium, frezija, dunja
Glavne: Damaska ruža, pačuli, geranijum, grašak, frezija, bergamot, mandarina, dunja
Baza: 
pačuli, Centifolia ruža, Damask ruža
(Izvor: www.punmiris.com)


Kažu da je ovaj miris miris Londona nakon kiše. I zaista miriše na kišu. Jesenju. Zlatnu.
Inspirisan je trench coat-om, mantilom Burberry brenda. Zanimljiva stvar oko bočice jeste što je zapušač inspirisan dugmadima sa Burberry mantila, a mašnica je napravljena od istog materijala od kojeg se prave i mantili. Bočica mi se jako dopada.

Ovo je miris elegancije, glamura, luksuza. Miris cveća, ali se prepliću i citrusne note, što ga čini još zanimljivijim.  Zamišljam ga na dami od tridesetak godina, nežnoj, ali ipak sa jakim stavom, elegantnoj, samouverenoj, u kišnom mantilu, sa elegantnom ešarpom koja slobodno pada preko ramena. Na ženi na kojoj su jesenje boje, zlatan nakit...  Ali  mislim da divno može pristati i starijoj dami koja je moderna, i devojci u dvadesetim koja pršti od elegancije. Glavna karakteristika ovog parfema, po mom mišljenju je upravo otmenost.


Miris ovog parfema vas vodi na različita mesta. Odgovara različitim prilikama.  U jednom trenutku ćete osećati miris ulice nakon kiše, miris vlažnosti, osetićete jesen, negde sam pročitala i miris vlažnog tla, vlažne trave, a  u nekom drugom miris cvetne bašte... Sve se nekako isprepliće, na neki jedinstven i savršen način.

Postojan je, ima veliku auru, i kao da se menja kako prolaze sati... Na početku mi deluje nežno, a kasnije dobija taj miris vlažne trave koji sam pomenula, i nekako dobija jači karakter... Više nije toliko nežan, ali to mi se jako dopada.

Potpuno sam očarana i zaljubljena u ovaj parfem. Ima divan karakter. Nežan je, ali daje osećaj samouverenosti. Dominira, ali nekako nenametljivo... Probajte ga, provedite dan sa ovim mirisom, a onda ćete sigurno znati da li je za vas. Ja sam nekako odmah znala...

SHARE:

4 коментара

  1. Jako lepo si opisala ovaj parfem. Ja sam ga juce kupila i njuskam ga svaki cas. Ne zelim da mi ikada dosadi, tako je predivan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, drago mi je što vidim i tuđe pozitivne utiske o njemu :)

      Избриши
  2. Svaka cast na opisu....nisam nigde nikada videla ovakav opis :)) imam taj parfem i odusevljena sam isto kako si opisala :) a isto moj omiljeni je Pure Poison isto hahaha :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Marija :) Parfem je stvarno predivan, a za Pure Poison - šta reći :)

      Избриши

© Klikni Da Ti Kažem. All rights reserved.
MINIMAL BLOGGER TEMPLATES BY pipdig